Elektrische gitaar duoles

Duo elektrische gitaarlessen van 60 minuten.

Samen spelen is vaak nog leuker dan alleen. Daarom bieden wij ook duolessen aan voor de elektrische gitaar. Als je samen met een vriend of vriendin muziek wil leren maken is dit de les voor jou. Als je niet graag alleen op les wil maar je weet niet met wie dan wel, kunnen onze docenten helpen bij het zoeken naar een geschikte duopartner. Beginners raden wij aan met individuele lessen te beginnen om zo de basis van het instrument te leren beheersen. In een later stadium zijn duolessen echter een te gekke manier om samen muziek te leren maken. De ene leerling kan bijvoorbeeld soleren terwijl de ander hem/haar begeleid. Zo leer je beiden rollen te vervullen en raak je binnen no time op elkaar ingespeeld. Onze docenten zijn: Anton Doornekamp, David Uijterlinde, Edwin Haan, Erik Bandt, Lennert Kemper, Renske van den Bongarth, Rick van Loon en Tammo Deuling. Spreekt dit verhaal jou aan? Schrijf je dan nu in. Wil je eerst eens een keertje uitproberen? Vraag dan een gratis en vrijblijvende proefles aan. Meer informatie? Neem dan contact met ons op via de Contactpagina.

Tarief per deelnemer per lesronde van 13 lessen :
tot 21 jaar: € 227,50, vanaf 21 jaar: € 275,28
Startdatum : starten kan op ieder moment in het schooljaar.
Lesdagen : maandag tot en met vrijdag van 14:00-22:00

Proefles