Hammond-orgel privéles

Individuele Hammond-orgellessen van 30 minuten voor beginners en gevorderden.

Er zijn maar weinig plekken om Hammondorgel te leren spelen. Wij zijn trots te kunnen melden dat dit bij ons wel mogelijk is. Het instrument is bepalend geweest voor de sound van veel 60’s en 70’s bands als Deep Purple, Focus, Pink Floyd en Santana. Ook is dit orgel de standaard in alle Gospelmuziek. Tegenwoordig is het instrument weer helemaal terug van weggeweest. Vooral bestemd voor de echte liefhebber die voor dé Classic Sound wil gaan.

Onze hammond-docent Vincent Fraenkel is helemaal thuis in deze muziek en heeft volledige controle over het instrument. Denk daarbij aan het bedienen van volumes, registers (Drawbars genoemd) en het bedienen van de roteersnelheid van de Leslie (versterker met draaiende speakers). Vincent is bereid zijn Hammond-passie met de leerling te delen. Hebben we je enthousiasme voor het Hammondorgel kunnen opwekken? Schrijf je dan nu in. Wil je eerst eens een keertje uitproberen? Vraag dan een gratis en vrijblijvende proefles aan. Meer informatie? Neem dan contact met ons op via de Contactpagina.

Tarief lesronde van 13 lessen : tot 21 jaar: € 227,50 , vanaf 21 jaar: € 275,28
Startdatum : starten kan op ieder moment in het schooljaar.
Lesdagen : dinsdag en woensdag van 13:00-22:00

Proefles