POPCARROUSEL

Popcarrousel-1

De Popcarrousel kan zowel op de Goudse Popschool als op uw locatie/school worden georganiseerd. De Popcarrousel wordt uitgevoerd door 4 muziekdocenten. Indien de Popcarrousel op uw locatie wordt georganiseerd dan neemt de Goudse Popschool instrumenten en apparatuur mee. De Popcarrousel heeft 3 leslokalen nodig en een uitvoeringsruimte. De leerlingen worden verdeeld in 4 groepen, deze groepen gaan gedurende 2 uur (4 x 25 minuten + 5 minuten wisseltijd) een tochtje maken langs de diverse lokalen. De muziekdocent geeft een korte uitleg over het instrument en vervolgens kunnen de instrumenten worden uitgeprobeerd.

Naast zang zijn de volgende instrumenten aanwezig : akoestische/elektrische gitaar, drums, en piano/keyboard. Na deze oriëntatieronde zal de Popcarrousel worden afgesloten met een gezamelijk optreden van ca. 15 minuten.

Duur programma: ca. 2,5 uur.
Groepsgrootte: maximaal 50 deelnemers (in overleg)
Doelgroep: Basisonderwijs groep 3, 4, 5, 6, 7 en 8
Prijs : op aanvraag