Chris Fletterman

Hoi! Mijn naam Is Chris Fletterman. Ik speel basgitaar en dat is ook nog steeds wat ik het allerliefst doe. Ik ben op mijn 9e begonnen met spelen, en heb daarbij ook pianoles gehad. Muziek is er bij mij vanuit de familie met de paplepel ingegoten. Op de middelbare school heb ik in een aantal verschillende bands gezeten en ben ik zelf ook leerling geweest op de Goudse Popschool! In die periode heb ik zelf ook twee basgitaren gebouwd, waar ik nog steeds veel op speel. Op dit moment studeer ik aan Codarts, het conservatorium in Rotterdam op de afdeling pop basgitaar.

Bij de lessen is het belangrijkste dat jij plezier hebt! De lessen vullen we dus in zoals jij dat wil. We kunnen dan aan de slag met een variatie aan onderwerpen zoals van techniek, improvisatie en groove tot harmonie, ritme of notenlezen. Dat doen we allemaal aan de hand van jouw favoriete artiesten en liedjes en wat jij graag wil leren!

Chris Fletterman