Jermaine Westfa

Hallo ik ben Jermaine. Multi-instrumentalist, composer, arrangeur en music producer. Al op jonge leeftijd begon ik met het maken van muziek. Als 4 jarige speelde ik, op het keyboard van mijn vader, kinderliedjes en vond ik het geweldig om voor mijn ouders te dirigeren als ze aan het zingen waren. Doordat mijn ouders regelmatig naar de kerk gingen, kreeg ik voornamelijk veel gospelmuziek mee. Toen Ik 8 jaar werd mocht ik eindelijk op keyboardles. Na 5 jaar merkte ik dat ik niet alleen piano wilde spelen maar ook andere instrumenten.

Na het 2e jaar van het VMBO wilde ik maar één ding: muzikant worden. Ik ben na mijn middelbare school gaan studeren in de richting van Artiest Muziek op het Art & Entertainment College (Wat momenteel PACT heet). Na 3 jaar wilde ik nog meer leren en ben vervolgens doorgegaan naar het conservatorium in Haarlem. Momenteel treed ik veel op met zangers en zangeressen en ben ik bezig met het produceren van beats. Ik heb onder andere gespeeld in/met: TINA - de Tina Turner Musical, De Kleine Zeemeermin, Berget Lewis, Shirma Rouse, het Zo Gospel Choir, Ellen ten Damme, Eric Vloeimans en vele anderen.

Jermaine Westfa