Niño de Perlita

Mijn naam is Niño de Perlita en ik ben een gitarist in hart en nieren. Wat mij betreft is er niets mooiers dan muziek schrijven en oefenen in de repetitieruimte, optreden op het podium en albums opnemen in de studio. Daarnaast geef ik al heel lang heel graag gitaarles aan leerlingen die net zo van de gitaar houden als ik.
Gitaarles is geweldig leuk. Je ontwikkelt natuurlijk de skills die horen bij dit mooie instrument, maar ook de taal van de muziek in bredere zin: Wat is gaaf en wat niet? Waarom is iets gaaf en iets anders niet? Kun je zelf misschien iets gaafs naspelen of zelfs iets vets bedenken? Hoe kun je je eigen creaties vastleggen en hoe vind je mensen om samen muziek mee te maken? Wanneer ben je klaar voor je eerste optreden? Voor iedereen zijn de antwoorden op deze vragen totaal anders.

Als gitaardocent help ik leerlingen het plezier en de mogelijkheden ontdekken die horen bij het maken van muziek. Als je muziek leert maken dan hoef je je nooit meer te vervelen want dan heb je een hobby voor het leven. Dat kan ik 100% beamen! Iedere leerling is anders dus ik houd geen vast format aan bij het geven van lessen.

Niño de Perlita

Aan de hand van de muzikale voorkeuren van de leerling gaan we aan de slag met techniek, ritme, melodie, slag, akkoorden, improvisatie, componeren etc. Alles komt aan bod, maar we behandelen jouw favorieten artiesten en liedjes. Daarbij is een proefles helemaal gratis en vrijblijvend dus kom eens kennismaken en bepaal daarna of de gitaar bij jou past.Alle leeftijden en alle niveaus zijn van harte welkom. Akoestische en elektrische gitaar vind ik allebei te gek dus voor beide disciplines ben je bij mij aan het goeie adres.